dinsdag, oktober 23, 2007

engel en tandenfee

Eindelijk is Alisha ook een tand verloren.
Vanmorgen deed hij ietsjes zeer en vanmiddag zegt ze, mam, mijn tand doet pijn.
Ikke kijken en ja hoor de tand was er al uit, dat werd zoeken naar de tand.
Ze vraagt zich nu af of de tandenfee wel echt bestaat, dat heeft ze gehoord op de tv maar daar is ook een hoop nep op dus gokken maar of ze echt komt.






Afgelopen zaterdag kreeg ik dit kaartje van Tanja, echt zo lief!!!
Ze zit zelf een een hele 'goede' periode in haar leven en gunt mij dat ook.
Tanja, echt heel lief van je, laat dat niet zo merken maar ik waardeer het echt wel.
Oja, de chocolademuntjes die erbij zaten zijn al op (zie dader hierboven)









3 opmerkingen:

tanja zei

graag gedaan!! dikke knuf!
tanja

Je@net zei

Wat een leuke foto's! Dat wordt weer scrappen Rozella!!
En dat kaartje, zooo lief!

miriam zei

Leuke foto's

En wat een lief kaartje heb je gekregen dat doet een mens altijd goed

Dank je voor je reactie op mijn blog en nu doe je mee voor de bloghop prijs.
Kom woensdagavond na 20.00 even kijken of je hem misschien hebt gewonnen

liefs miriam