woensdag, februari 07, 2007

mini-boekje

Verleden week nog ergens tijd gevonden om dit boekje te maken.
Ik heb op sheet gestempeld met stazon inkt en achter de stempel lijntjes de sheet vastgeplakt met dubbelzijdig tape.
De tabjes zijn ook stempels op sheet die ik geknipt heb in tab vorm.


Last week I made this book.
I stamped on transparency with stazon.
The tabs are also stamps.















Dan nog de lo voor allestelt


De laatste lo is voor 1 lijn,4 stijlen.
Iemand stuurt 4 dingen naar 4 personen, deze maken dan een lo ermee.
Ik kreeg in mijn vlop het papier, het transparant,de fotohoekjes, de jurnal cirkel en de knopen.
Ik heb in photoshop een border gemaakt zodat de kleuren van het papier terug komen in de foto's.
Ik heb 1 grote en een kleine foto gebruikt, de kleine dmv 3-D tape op de grote geplakt.

The last one i made for a challenge.
One person sends 4 items to 4 persons and then you've make a lo with the items.
I received the papers, the transparency, the photocorners, the journaling circle and the buttons.
I used 2 photo's, 1 large and 1 small, the small one I put on the large one with 3D-tape so it pops up a little bit.
I photoshopped a border on the photo's so the colors come back.
























5 opmerkingen:

lucie zei

Ik ben zeer onder de indruk van je boekje! Prachtig!!
Die doodles zijn zeker stempels, echt prachtig.

En verwacht je nog wat buitenlands bezoek? Zou ik ook eens moeten doen met engels erbij, alleen dat van mij is niet zo goed....

Brigitte zei

Wauw, wat een gaaf boekje is dat geworden.

tanja zei

vind t boekje heel erg leuk!!

Marjolein zei

Ik vind je boekje geweldig! Echt heel erg leuk. Kan je me niet wat foto's mailen, hihihihi! En waar haal je die ringband vandaan? Lijkt me ook erg leuk om zelf te hebben!

Marjolein

judith zei

Erg prachtig boekje! ook de LO's zijn erg mooi geworden!