woensdag, februari 14, 2007

allestelt en een ziek {vogeltje}

Ik heb deze lo gemaakt voor allestelt.
Ik had een lo uitgezocht van madscrappertoo(2peas), ze maakt erg drukke, mooie lo's.
De uitdaging was om minstens 10 knoopjes te gebruiken en stof en een foto die afgelopen zaterdag op onze crop gemaakt was.


I made this LO for the challenge on our website allestelt.
This time i choose the lo we're going to lift.
I decided that we must use 10 buttons en fabric and a picture that was taken on our crop day.





Ik heb wire door de knopen gedaan.


I did wire through the buttons.


De bloem heb ik overgetrokken van een vel scenic-route

The flower i made from an example of a scenic-route paper




De vogel is gelijnd op een stuk sheet.

The birdie is glued on a transparancy






De klok is van een internet-site en heb ik nagemaakt op een sheet.

The clock i found on an internet site, i draw it on a transparancy.


Afgelopen week was Alisha erg ziek, ze had hoge koorts.

Ik heb natuurlijk foto's van haar genomen, ik blijf tenslotte een scrapper.



Last week my daughter was very sick, she had a high fever.
Of course i had to take some pictures of her, after all I am a scrapper.


3 opmerkingen:

Marjolein zei

Ik vind het een erg gave lo. Leuke embellies en lekker zelf gemaakt! En ach, wat ziet ze er belabberd uit zeg! Ik hoop dat het ondertussen al weer wat beter met Alsiha gaat?

Marjolein

tanja zei

gave layout! maar dat wist je al! hopelijk voelt Alisha zich snel weer helemaal beter.groetjes tanja

Anoes zei

Ach gossie, arme meid! Ik hoop dat ze zich snel beter voelt!

Gave LO! Helemaal super, leuke techniekjes zitten erin!
Anoes