dinsdag, januari 16, 2007

Girl power

Dat is de naam van onderstaande lo.
Onder girl power versta ik de ogen van Alisha op deze foto, zo mooi!!



Vanavond of morgen plaats ik de hele lay-out van allestelt hier.
Vanavond zowiezo op allestelt!!

Dacht ik vandaag even mij header te veranderen, jeminee, had ik natuurlijk de oude al verwijderd en dan wil de nieuwe niet!!
Ik ben bijna 2 uur bezig geweest om het er weer op te krijgen en toen had ik hem erop.....
waren alle links weg, hahaha.
Nu lach ik wel maar vanmiddag niet!!
Moet nu de rest van de linken er nog op zetten.

Heb jij zelf een weblog en wil je hier gelinkt worden, laat het weten dan zet ik je erbij!!

3 opmerkingen:

tanja zei

mooi lo Terese!!!

Anoniem zei

Wat mooi Terese!!

José zei

Erg mooi Terese! Vooral dat knalrode met die achtergrond!

Erg leuk!