dinsdag, januari 02, 2007

2007

Keuzes, niet altijd even makkelijk maar soms ontkom je er niet aan.

Ik ben gestopt met het DT van Paper&Pictures.
Heb er een leuke tijd gehad, veel leuke mensen leren kennen.
Ik wil het hele team dan ook bedanken voor de samenwerking.

Onderstaande collage heb ik gemaakt van oud en nieuw.
Harry, Wira en de meiden kwamen bij ons, erg gezellig.




Met onderstaande LO wil ik jullie een gelukkig,gezond en creatief 2007 toewensen met heel veel magische momenten zodat er ook vaak bij jullie een glimlach getoverd kan worden, door wie of wat dan ook.


7 opmerkingen:

tanja zei

Leuke lo Terese!!

Brigitte zei

Mooie collage, en een leuke LO. Succes met alle nieuwe dingen die komen gaan in 2007, het wordt vast erg leuk!!!

Cindy zei

Ik sluit me daarbij aan Terese. Mooie lo en mooie collage!

Anoniem zei

Lief geschreven bij die LO!! Voor mij wel jammer dat je weg bent bij DT maar ik wens je van harte moois toe in 2007 en ik blijf je volgen.

scrplfs Kirs

Anoniem zei

Mooie foto's.... heb één foto die ziet er bijna het zelfde uit (close up van gezict met sterretjes)... erg leuk :-) En, je hebt er wat moois mee gedaan hoor! Goed werk. Groetjes van Tessa

tanja zei

Terese ik heb je getagged op mijn log!!

groetjes tanja

Anoniem zei

Hoi meis,
Wat een mooie collage! Helemaal hip! Ik wil je hierbij nogmaals heel veel plezier en succes wensen bij je nieuwe uitdagingen en kansen die dit nieuwe jaar voor je in petto heeft!