dinsdag, december 19, 2006

hiep hoi

Hiep hoi, ben getagged door Elwira

ABC tag

A - Available or single: geen van beide
B - Best Friend: Karin
C - Cake or Pie: cake
D - Drink of choice: water
E - Essential item you use everyday: de afwasborstel
F - Favourite color: ecru
G- Gummy Bears or worms: gummy bears
H - Hometown: Nijkerk
I - Indulgence: pure chocolade
J - January or February: februari want dan komt de lente er bijna aan
K - Kids & Names: Alisha
L - Life is Incomplete without? man,kind,vrienden,familie,scrappen
M - Marriage Date: 10 maart 2000
N - Number of Siblings: 3 zussen
O - Oranges or Apples: appels
P - Phobias or Fears: blote voeten(jaja, weet het, het is raar)
Q - Fave Quote: geniet van het leven want het duurt maar even
R - Reason to Smile: alisha die zegt dat ik de liefste mama ben
S - Season: herfst
T - Tag 3 or 4 people:
Ellen G,Cindy, Yvon
U - Unknown Fact about Me: ik kan goed bloemschikken
V- Vegetable You Don't Like: bruine bonen, blehh
W - Worst Habit: nagels pulken
X - X-rays: te veel van gehad!!
Y - Your Fave Food: erwtensoep
Z - Zodiac Sign: Schorpioen(00)

2 opmerkingen:

Cindy zei

He wat leuk dat je me getagged hebt Terese, ik zal vanavond eens gaan dneken. Ook leuk om dat soort dingen te lezen over iedereen...

tanja zei

hihi wat is het verschil??
Available or single