woensdag, december 13, 2006

he he

Ja, het duurde even voordat ik weer tijd had om te bloggen.
Alisha's darmen blijken dus verstopt te zitten.
Op verschillende plekken in haar darmen zitten proppen ontlasting.
Volgens die arts voelt ze zich daarom altijd lamlendig.

Afgelopen week zijn we 4 dagen naar het ziekenhuis geweest voor klysma's, geloof me dat wil je echt niet meemaken, wat een ellende!!
Er kwam gelukkig daarna wel steeds wat ontlasting, nu is het thuis laxeren dmv poeders(forlax)
5 zakjes per dag.

3 januari moeten we al terug komen bij die kinderarts, hij heeft gelukkig duidelijk aangegeven dat hij ons niet laat gaan totdat alisha weer beter is, kan wel zeggen dat het een hele opluchting is dat hij dat zei.

Dus weinig tijd om te scrappen maar voor onze uitdaging op allestelt heb ik wel de tijd genomen, had langer werk als gepland maar wat wil je iemand een lo uitkiest met 53 foto's(bedankt Elwira)
Hoop dat Ellen een makkelijkere kiest????(ja toch ellen?)
Dit zijn ze geworden, een dubbele lo want op 1 dat ging niet, haha





Zaterdag gaan we croppen bij Tanja, heb er zin in!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik had het je al gezegd, maar ik vind ze leuk geworden!!!!

volgens mij is deze achtergrond ideaal want Tanja en ik hebben hem ook gebruikt, haha...

groetjes Lucie

Brigitte zei

Wat een ellende met je dochter. Iig een hele geruststelling dat de kinderarts jullie niet laat gaan. Arme meid!!! Dikke knuf!!