maandag, november 20, 2006

Sint en verjaardag

Zaterdag was het eindelijk zover.
Sinterklaas kwam aan, durfde ze vorig jaar nog niet op de foto nu wel!!!
En ook nog de sint een handje gegeven.
Mijn kleine meid wordt groot.



Jarig!

Vandaag ben ik 36 jaar geworden en ik kan zeggen, het doet pijn.......
Tis toch de kant van de 40 op, kan niet zeggen dat ik dat leuk vind, vooral als de meeste van ons cropgroepje jonger zijn.....................

Onderstaande kadootjes heb ik gehad van Sander en Alisha, ik wilde maar een kleinigheidje omdat ik zondag ook nog met Tanja naar het crea-weekend ga.








Onderstaand kadootje kreeg ik van Tanja, het zijn een soort journal spots van junkitz.



Deze mooie kaart kreeg ik van Lucie, erg mooi!



Onderstaand boeket kreeg ik van mijn neef(je) en zijn vriendin.



Verder kreeg ik waxinelichtjes, een hele mooie houten lantaarn, een fa set en een plantje in een glazen vaas, ik ben erg verwend.
Iedereen bedankt voor de kadootjes en felicitaties!!!

Tanja en Elwira bedankt voor jullie telefoontje!!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een zwarte zwarte piet zeg, haha.... mooi dat ze niet meer bang is.

En je bent toch wel lekker verwend, alleen die leeftijd valt toch wel mee... enne ik ben vééééél ouder en het is nog steeds leuk hoor...

gr Lucie

Anoniem zei

Gefeliciteerd!!!

Drie dikke zoenen!

wendy