zondag, november 05, 2006

Gaan we weer!!!!!

Na de operatie van Alisha is het een paar maandjes heel goed met haar gegaan.
Ze kwam aan en had een groeispurt, behalve de ontlastingproblemen was er verder weinig meer aan de hand.
Tot verleden week, weer klagen dat ze moe is, als ze net uit bed was,dat haar benen zeer doen, huilerig enzo.
Zelfs de juf was het opgevallen dus toch maar naar de dokter.
Ze hebben bloed geprikt, jemig wat een drama was dat, ze wist het nog van vorige keer dus ze smeekte, alsjeblieft niet doen.
Ik moest wel even slikken!!
Duurt minstens een week voordat we uitslag hebben dus we moeten nog even geduld hebben.
Ze controleren in ieder geval ook op bloedarmoede.

Ik heb ook wel wat leuk nieuws.
Sander heeft door iedere dag een uurtje eerder te beginnen een nieuwe camera bij elkaar gespaard en wat voor een!!!!!!!!!!
Een nikon D80!!!!!!
En
Elwira,je mag er een keertje mee spelen!!!!!


Foto komt van nikon.nl

Nu nog wat lessen krijgen van iemand die mooie foto's maken kan.
En als ik dan zou mogen kiezen dan wil ik wel les hebben van
Francine!!
Vind haar supermooie foto's maken.

Alisha heeft me op de foto gezet, natuurlijk terwijl ik een foto van haar maakte met mijn nikon!!






Ik moet nog heel wat oefenen!!!!!!!!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

O Terese, wat mooi!!!! ik ben wel een beetje jaloers, haha...
En als je bij Francine op les gaat, ga ik mee hoor, dat lijkt mij ook wel wat...

gr Lucie

Julia zei

wow, Terese!
Die ziet er gelikt uit, ben wel een klein beetje jaloers hoor... veel plezier met je nieuwe speelgoed en ik ben heel erg benieuwd naar de eerste foto's!

Groetjes,
Julia

elwira zei

Nondeju!! Grandioos dat je hem hebt. Zowel zo'n camera als zo'n man :-DD

Brigitte zei

Wauw wat een gave camera. Veel plezier ermee. En sterkte met je dochter, hoop dat de uitslag positief nieuws is.