dinsdag, oktober 10, 2006

ziek

Sinds zaterdag is het hier lekker raak.
S'middags begint Alisha te spugen en als die ziek is nou berg je dan maar.
Niks anders als klagen, mam mijn been doet zeer, mam mijn keel doet zeer enz enz.
Tot overmaat van ramp begin ik ook keelpijn te krijgen , het lijkt wel of er messen in mijn keel zitten.
En dan die spierpijn, jemig alles doet zeer.
Slapen is er niet meer bij als je niet weet hoe je liggen moet.

Maar ja ook al ben ik ziek, moest toch nog 1 lo maken voor dt van scrapbooking-nederland.


Opdracht was mezelf en luidde

- gebruik knoopjes op je lo
-maak gebruik van een grotere titel
-gebruik meerdere foto's.

Dit heb ik er van gemaakt, best wel leuk geworden toch??



5 opmerkingen:

Johnny zei

Ja Heel leuk geworden hoor, maar wat trekt sander een rare bek op de 1e foto?!

tanja zei

kop op meid word maar snel weer beter!! enne de lo is super!

groetjes Tanja

Chantal zei

oh je...dat klinkt als een aankomende griep.

Lo is super geworden!!!

Anoniem zei

nou beterschap dan maar! het is ook zulk raar weer..... en je LO is prachtig, maar dat wist je al, haha..

groetjes Lucie

Corinnexxx zei

super lo! ik hoop dat jij en je dochter gauw weer beter zijn!

corinnexxx