vrijdag, oktober 06, 2006

voor aap lopen

Oke ik geef het onmiddelijk toe, gisteren op de workshop van Elsie liep ik met mij nametag voor aap.
Hahaha, dat zag er werkelijk niet uit.
Sander heeft me uitgelachen en wilde eigenlijk niet dat ik ermee ging rondlopen.
Na advies gevraagd te hebben aan Tanja en Elwira besloot ik hem toch maar om te doen.
Elwira had speciaal een foto opgezocht waarop ik lachend stond maar ik heb het lekker niet veranderd, zeg nu eerlijk als je toch van plan bent voor aap te lopen dan maar goed voor gek lopen.
Vlak voordat ik wegging naar Elsie kwam de buuf binnen en die lag in een deuk en zei zelfs dat ik op balkenende leek.
Beter voor aap lopen kan toch niet?

Elsie vond het blijkbaar wel meevallen want ze heeft hem uitgebreid op de foto genomen.



Tanja de 'klassen-assistent'heeft deze foto genomen van Elwira en mij, erg leuk geworden!!



Daarna nog wat spulletjes in de winkel gekocht en met Brigitte nog even de xenos ingelopen, daar ook nog wat gekocht en daarna langs Lucie, ik had wat papier voor haar meegenomen uit de winkel.

Tanja,Elwira, Joset,brigitte en de anderen bedankt voor de gezellige morgen!!

6 opmerkingen:

margot zei

ik vind je nametag geweldig!

Brigitte zei

Was gezellig he. Je nametag is super creatief. Ik vind hem wel erg leuk.

Josette zei

Ja Terese het was zeker gezellig, maar of we nou wat geleerd hebben??? En je nametag, van mij had je moeten winnen!
Gr.Josette

Elwira zei

Hahahaha, ik lig hier helemaal dubbel!! Wat een ontzettende leuke foto van jou en mij!! Hoezo contrast?? Waanzinnig, die wil ik in het groot!!

Graag gedaan voor de gezellige ochtend! Doen we weer eens, wij zijn een mooi zooitje ongeregeld.

D@nielle zei

Ik vind de nametag heel leuk hoor ! Weer eens wat anders dan een button ofzo.

José zei

Ja erg leuk Terese (en ik moet toegeven dat van veraf je buurvrouw wel een beetje gelijk heeft met de bakenende opmerking hahahaha!) Maar zeer orgineel!