zondag, oktober 22, 2006

De laatste!!

De laatste Lo gemaakt voor de DT challenge op scrapbooking-nederland.

De uitdaging was gebruik gebruik verf voor iets anders als het stempelen van letters/afbeeldingen.
Daarbij hebben we zelf als extra opdracht bedacht dat we ten minste 1 pijl op de lo plaatsen!

Dit is hem geworden, een foto van mijn vader met een stukje journaling erbij waarom ik trots op hem was.

Papier is van crate memory en my minds eye, journalingstempel van autumn leaves, letters gesneden uit golfkarton van de action en daarna geverfd.
Links naast de foto heb ik een pijl geverfd en rechts bovenin ook naast de foto heb ik een fotohoekje geverfd en daarop foto's geplakt.
Langs de andere hoeken heb ik stippeltjes geverfd.

3 opmerkingen:

margot zei

mooie lo!

Jo zei

Love this.....photo and paper really go well together!

Willeke zei

erg mooi Terese!

gr Willeke