woensdag, september 06, 2006

sneak peak en zweet

Zoals jullie weten hebben we zaterdag weer onze crop.
We zouden allemaal een LO maken met dezelfde foto, ben erg benieuwd natuurlijk.
De resultaten zullen vast wel te zien zijn op diverse blog.

Hieronder vast een sneak peak van de mijne.





Gisteren waren we Alisha kwijt, normaal is ze altijd in de buurt, nu dus niet, jemig wat kan het zweet je dan uitbreken zeg.
In de buurt is een grote vijver dus ben als eerste daar maar gaan kijken, je weet maar nooit.
Sander en ik allebei op de fiets de hele buurt uitgekamd en overal gevraagd.
Is ze met een meisje van haar school meegegaan, die woont 1 straat achter ons en Alisha weet best dat ze niet alleen over mag steken.
Was ze vast vergeten!
Nu mag ze als straf vandaag niet uit de poort, vind ze een ramp!
Hoop maar dat ze ervan leert.

5 opmerkingen:

lucie zei

Spannend.....

Ik kan me voorstellen dat je flink schrikt zeg!

groetjes Lucie

Josette zei

Jeetje wat erg!Gelukkig is ze weer terecht.

En die sneek peek.... waarom moet dan weer net mijn naam in beeld?

tanja zei

ohhh wat een dondersteen is het toch!!

enne ik zal zo dan ook maar ff een sneakpeak plaatsen....

Tanja

*Fauve* zei

Leuke sneak,ben benieuwd naar het eindresultaat...

Terese zei

Josette, leuk dat je ook eens een berichtje achterlaat, zou ik die foto express zo genomen hebben???

Fauve, zal hem zondag uploaden!

Tanja, ik ga onmiddelijk kijken!