dinsdag, september 26, 2006

Mooi

Een gesprekje tussen Alisha en mij.

Alisha: Mam, ik ga naar boven.
Ikke: Ja, is goed
Na 10 minuten niks geen geluidje meer van boven.
Ikke: wat ben je aan het doen??
en ondertussen loop ik de trap op en daar zit ze als een half uitgeklede prinses.
Ikke: mag ik een foto van je maken?
Alisha: waarom?
Ikke: omdat je zo mooi bent
Alisha: dat weet ik


na een paar foto's te hebben gemaakt kan ik mijn lachen echt niet meer inhouden
Alisha: waarom lach je nou?
daarna loopt ze gelijk weg
Ikke: Kom eens terug
en dat levert onderstaande foto op.

Mijn mooie prinsessenkind!!


5 opmerkingen:

tanja zei

whahahahahah lachen die meid van jou....en schijnbaar is het besmettelijk gezien de foto die ik je vanmorgen stuurde...

groetjes tanja

lucie zei

Schitterend!
Leuk voor een LO zo met die tekst!

groetjes Lucie

HARTENKERSJE zei

Geinig, heerlijk als de meiden gaan verkleden. Daar beleef ik ook heel wat. Enig!!

Gr Kirs

wendy zei

Te Leuk!!!
Meiden!

groetjes,
Wendy

D@nielle zei

ja hij is heel grappig !