zaterdag, september 09, 2006

LO's cropgroep

Daar zijn ze dan de LO's van onze cropgroep!!
Linksboven van links naar rechts: Terese-Josette
tweede rij van links naar rechts: Lucie-Ellen
onderste rij van links naar rechts: Tanja-Elwira



Ik vond het vandaar weer hartstikke gezellig!!
We zijn met zijn allen naar de open dag geweest in Doorn waar we Jose, Astrid en Tiny van onze groep tegen kwamen.

En van Scrappies liep Marinka er die haar handen even vrij wilde hebben en Remco aan Mij en Tanja toevertrouwde, Sander kwam toch maar even voor de zekerheid navragen of ze Remco wel terugkregen, hahaha

Zal morgen wat foto's plaatsen van vandaag, heb ook leuk kadootjes gehad als bedankje voor de (gats) vrouw zoals Josette het noemt!!
Ben echt schandalig verwend!!

Dames bedankt maar weer voor de gezellige middag!!

4 opmerkingen:

lucie zei

Het was een heerlijk dagje, ik heb echt genoten!!
Enne....bij Elwira en Tanja moet je raden wie welke LO heeft gemaakt, en jij verklapt het gelijk!

groetjes Lucie
(ik zal er ook even een blogje aan wijden..)

Elwira zei

Hahaha, ja, leuk is dat! Alles verklappen. :-DDD

Deze keer niet zo lang, maar wel net zo intens hartelijk en warm als altijd. Thanx!

tanja zei

jaaa graag snel weer wat mij betreft!!!!

Josette zei

Ja hoor kom maar bij mij.Ik stel voor...... 7 oktober/28 oktober/5 november?
Roep maar wanneer jullie kunnen.
Gr.Josette