zondag, september 10, 2006

Hier de beloofde foto's!!
Ik vond deze van mij en Tanja erg leuk geworden!!




Deze groepsfoto is gemaakt door een skater van 15 jaar.


De rieten manden heb ik gehad van Elwira, Ellen en Josette!!
Zijn ontzettend leuk!!




De kaars met prima flowers en per flower zitten er 3 stras steentjes in het hart, wat een werk is dat geweest maar wel ontzettend schattig.
Deze heb ik van Lucie gehad, dankjewel lucie!!


En dan deze pot, gehad van Tanja met een hele lieve tag eraan!!
En met een heleboel verschillende knoopjes!!
Dankjewel Tanja!!!!!!!!!!!

4 opmerkingen:

Josette zei

Het was erg gezellig gister,de chinees was ook erg lekker(dank je wel Sander voor het hale).En ook je woonkamer is heel mooi geworden, de lampen en je behang zijn supermooi!

Gr.Josette
p.s.De mand heb je ook van Lucie hoor.

Terese zei

dankje wel joset!!

Lucie dan ook nog heel erg bedankt!!

Heb je al een datum voor de volgende crop??

De foto'zijn op cd gebrand, mocht ik het vergeten te geven vraag er dan even om ze zitten al in mijn tas!

anouchka zei

Erg leuke foto's zijn het geworden! Helemaal super, die grafiti achtergrond!

D@nielle zei

Zo even helemaal bijgelezen, leuke lo's, kinderfeestje, kip en de crop. Vind de foto's ook heel leuk bij de skatepark ! grts, D@nielle