woensdag, september 20, 2006

Een LO gemaakt naar aanleiding van een challenge van het design team van onze groep.
Ik moest 3 verschillende lintjes gebruiken en nu moet ik zelf een challenge bedenken, is moeilijk.
Iemand suggesties voor me????????



Op de foto sta ik Met Tanja die ik door het scrappen heb leren kennen en inmiddels een vriendin uit duizenden voor me is geworden, dank je wel Tanja!!
Ik zal vandaag en morgen aan je denken!!

Door het scrappen leer ik heel veel mensen kennen.
Ze zijn me wel allemaal lief maar voor een vriendschap die heel diep gaat, ja dan moet er wel een klik zijn.
Er is nog iemand uit de scrapwereld met wie ik die klik heb, of zij de klik met mij heeft weet ik niet, hahaha.
Maar van die persoon volgt nog een keer een LO dan kan ik als ik oud ben nog eens terug denken aan hun!!

8 opmerkingen:

Ilse Mul zei

Hey Terese,

Wat een leuke LO! Mijn complimenten. Suggesties voor een challenge..... Hmmm,misschien een idee om veel (onderdelen van) foto's op 1 layout te doen? Of bijvoorbeeld een centraal iets te laten terugkomen (bijvoorbeeld cirkels, bepaalde hoeken, een bepaalde indeling, een fotomat....).
Of minimaal een bepaald aantal (figuur)eyelets gebruiken.

veel plezier!

tanja zei

thnx meid!! jij bent ook een kanjer!dikke knuf.
groetjes tanja

lucie zei

Ik vind hem erg mooi, maar dat wist je al...hihi....
Ik ben benieuwd wat voor een challenge je gaat bedenken!

En heerlijk toch, zo'n vriendin! Groetjes Lucie

Dutchie in Canada zei

Wat een mooie LO zeg, complimenten. Mag ik vragen van welke groep dat is, die challange? Houd ik nl. wel van!!

Terese zei

Marjolein, er staat een link op mijn log naar scrapbooking-nederland, dat is de groep.

gr, Terese

Josette zei

Terese jij bent zelf ook een hele goede vriendin voor anderen hoor!
Gr.Josette

Anoes zei

Ik had het al gezegd, maar hier ook nog een keertje. Het is een geweldige LO! Ben helemaal gek van die Maya Road chipboard dingen, helemaal geweldig!

Je opmerking over de "klik" klinkt een beetje als een persoon die iemand verkering gaat vragen, super schattig. Ik denk dat het wel goed komt want zoals Josette al zegt, je bent zelf ook een superleuke meid als vriendinnetje!

Anoes

elwira zei

Dat weet je wel!! Maar bij deze nog even de bevestiging. Love ya!