maandag, augustus 28, 2006

Getagged!

Ik lees net dat ik door Tanja getagged ben.
Ik moet 5 vreemde,rare dingen over mezelf zeggen.

1.Ik ruik altijd aan vreemd eten.

2.Ik heb een wespenfobie, voor die beesten ren ik weg!!

3.Plassen, als ik thuis nog geweest ben en weg ga(of ik nu 10 minuten of een half uur moet rijden) als ik daar aan kom dan moet ik alweer.

4.Als er iets gedaan moet worden, dan het liefst onmiddelijk, heb daarin weinig geduld.

5.Lezen, voordat ik ga slapen moet ik lezen, maakt niet uit hoe laat het is, lees ik niks dan slaap ik niet in.

En nu 5 anderen die ik tag: Elwira, Brigitte, Danielle, Julia, Ellen Boose.

2 opmerkingen:

D@nielle zei

haha LOL, ik ben door 2 mensen met hetzelfde getagged. Kan ik 2 vliegen in een klap posten.... grts, D@nielle

elwira zei

1. Ruiken aan vreemd eten? Dan ruikt dat zekers vreemd?

2. Ik heb er ook een pesthekel aan. Maar rennen, neuj, ben ik te lui voor. Behalve om de mepper te pakken, en dan mep ik ze gewoon dood met 9 volt. OOhhh, wat ben ik gemeen :-DDD

3. Vreemd? Nee hoor, ik heb diezelfde tik met boekenwinkels.

4. Jij ongeduldig? Tjee, nieuwe kant van je..

5. Heerlijk vreemde tik, toch? Zolang je geen "baby-s eerste woordjes" boek leest, vind ik het niet gek.