vrijdag, augustus 25, 2006

gescrapped!!

Eindelijk weer eens wat gescrapped.
Ik kom daar de laatste tijd niet vaak meer aan toe.

Op
scrapbooking-nederland is er een challenge/swap waarbij 1 persoon 4 andere personen een envelop stuurt met minstens 3 items erin.
De ontvangers maken daar dan een lo mee.

Hieronder 1 van mij.
De speldjes, bloem en het rode lint zaten in de envelop, nu heb ik weinig met rood maar zo gecombineerd vind ik het wel leuk.



Dan hebben we op de groep ook nog een eigen designteam bestaande uit Marjolein en Lucie.
Elke maand vragen ze iemand op de groep om die maand als designer mee te doen.
Deze maand mag ik meedoen.

De challenge was:
Maak een lo met de kleurencombinatie blauw, oranje/geel en bruin. En gebruik minstens 1 grote cirkel op je lo.

Ik heb onderstaande lo gemaakt, een lift van Ali edwards al is het totaal anders geworden.

3 opmerkingen:

tanja zei

erg leuke layouts!!!!
groetjes

tanja zei

hoiii ik heb je getagged op mijn log, hopelijk vind je het leuk!!
groetjes tanja

D@nielle zei

leuke lo's, die met dat bruin en blauw vindt ik echt geweldig !
grts, D@nielle