donderdag, juli 06, 2006

3 meiden en een plas!!

De laatste schooldag!
De school organiseerde een matjesmarkt en bij een aantal meiden van groep 7/8 kon je jezelf laten sminken.
Natuurlijk wil Alisha dat!!
Dat vind ze prachtig en ach voor die prijs kon ik het ook niet laten, 0,30 eurocent.
Jammer dat die meiden het niet kunnen, hahaha, ze moet een vlinder voorstellen.
Toen het vanavond eraf geboend moest worden keek ze in de spiegel en was ze boos.
Het is geen vlinder maar een monster, hahaha.

De put in de poort wil niet doorlopen en de hele middag loopt Alisha en de buurmeisjes er keurig langs heen.
Tot na het avondeten, ik zeg nog tegen Alisha niet door de plas, doe anders je regenlaarzen maar aan.
Nou dat wilde ze niet maar ze ging toch niet door de plas.
Nog geen 5 minuten later hoor ik geplons en gelach en ja hoor, 3 meiden op hun teenslippers die door de plas heen en weer renden.
Daar moesten natuurlijk foto's van gemaakt worden!!
Boos ben ik niet geworden, ik ben zelf ook jong geweest!!



3 opmerkingen:

D@nielle zei

heerlijk weer voor om door de plas te banjeren, hihi die laatste foto met schmink....

lucie zei

O lekker toch! Maar ik herken het... en die laatste foto..toch wel een beetje een monster, haha..

elwira zei

Daar zou je toch zo aan mee willen doen? Nooit vergeten dat je zelf ook jong bent geweest, maar ook dat je nooit te oud bent. En monster of niet, ze blijft een cutie!