zondag, juni 04, 2006

update operatie

Om half 8 moesten we in het ziekenhuis zijn.
Tegen negen uur was ze aan de beurt, ik mocht er bij blijven toen ze onder narcose ging.
Ze spartelde wel een beetje tegen en uit zichzelf in het kapje blazen deed ze natuurlijk niet.

Daarna moest ik wachten in een speciale wachtruimte totdat ze op de uitslaapkamer is.
Toen de kno-arts met haar klaar was kwam ze nog even bij me langs, ze was geschrokken van de grootte van haar keel- en neusamandelen, het vocht in haar oren kreeg ze niet allemaal weggezogen maar kan nog verbeteren, over 6 weken moeten we daarvoor terug naar de poli.

En ik kreeg het advies om Alisha voorlopig niet meer naar zwemles te doen (normaal mogen kinderen na 2 weken weer zwemmen) ivm haar conditie, die was er ook slecht aan toe en ik moest goed in de gaten houden of haar verkopudheid deze week over was anders moest ze nog een keer een anti-biotica kuur omdat haar lichaampje dat zelf waarschijnlijk niet aan kan.

Nou dat klopt, haar neus zit alweer vol met korsten dus dinsdag maar even naar de poli bellen.

Bah, het zal hier ook niet een keertje goed gaan.

Behalve die verkoudheid en oorpijn gaat het verder wel goed met haar, de eerste avond thuis at ze al weer brood, rest gaat nog wat moeilijk omdat ze dan last van haar oren krijgt.


Zal wel weer goed komen, denk ik.

3 opmerkingen:

D@nielle zei

jeetje ik hoop dat ze heel snel aansterkt ! Wees blij dat ze iig een kapje kreeg ook al vond ze het niet zo... Colin is vorig jaar voor zijn 2e verjaardag geopereerd (hypospadie) en hij kreeg gewoon een infuus maar via zijn hand en de verdoving van zijn hand had niet lang genoeg ingewerkt ..... Fijn dat ze wel aan het eten is, goed teken dat dat lekker gaat.
grts, D@nielle

Terese zei

Ik hoorde idd dat het per ziekenhuis verschillend is welke narcose ze toepassen, dit ziekenhuis vind een prik te pijnlijk voor kinderen.
Enne wat is hypospadie??

tanja zei

hopelijk snapt ze nog snel weer wat op want een ziek kind is echt waardeloos.

Tan