zondag, juni 18, 2006

schoolreisje




Afgelopen donderdag was het zover.
Alisha ging voor het eerst op schoolreisje en moest een t-shirt van school aan die mama natuurlijk even op de foto wilde zetten.


Ze gingen naar ouwehands dierenpark in Rhenen.















Harstikke leuk voor haar, ik ben in dat soort dingen vrij nuchter totdat ik die bus zag en haar hoofdje net boven het raam uitkwam.















Ik schrok ervan, ze is eigenlijk nog maar zo klein.
Ik was meegevraagd en had er nu zo spijt van dat ik niet mee wilde!!
Die brok in mijn keel werd steeds dikker en wat was ik blij toen het eindelijk 4 uur was en ik haar op kon halen.
Het werd kwart voor 5 dat ze eindelijk kwamen maar was harstikke blij dat alles goed gegaan was.

4 opmerkingen:

tanja zei

jep zwaar herkenbaar....
Tanja

lucie zei

O dat ziet er gezellig uit Alisha!
En Terese ik begrijp het helemaal, thuis zit je te stressen, gordels om en hier zit dat kleine grut allemaal zo in de bus.....

groetjes Lucie

Elwira zei

Ik was vanochtend aan de beurt. Maarith was zo verdwenen, maar Laurien zorgde wel voor een klein drama. Huilen!!! Ze wilde naar mama. Ze vond het doodeng met al die mensen erbij. Mijn moeder had de tranen ook erg hoog, maar ik niet (het is de tweede, scheelt een hoop, hahaha). Maar ik herken het wel hoor, ik wilde de eerste keer Maarith niet eens laten gaan als ik niet mee mocht. Uiteindelijk is ze wel gegaan zonder mij en iedereen heeft het overleefd.

D@nielle zei

phew als ik dit lees ....gelukkig heb ik Michael alleen op hoeven halen na schoolreisjes en dan krijg je blije doodmoeie koppies te zien en geen huilende afscheid van kindje of mamma....... grts, D@nielle