woensdag, juni 14, 2006

lief mailtje

Vandaag in mij postvak vond ik dit mailtje

waaneer mogen wij weer
komen .
liev,s


maarith


Het is van de dochter van Elwira, de meiden van Elwira en Josette waren een keer in een vakantie hier geweest, blijkbaar hebben ze het naar hun zin gehad!!

Moest er erg om lachen en ben heel nieuwsgierig of Elwira er wat van af weet??

Morgen gaan we met zijn allen croppen dus dan kan ik het vragen.
Dames, ik heb zin in morgenavond, even hier uit de rotzooi en stof, heerlijk!!

3 opmerkingen:

lucie zei

O leuk zo'n mailtje!
Lekker he, morgen croppen, ik kan me voorstellen dat je even lekker uit het stof wil.

groetjes Lucie

Elwira zei

Wat lief hè? Kennelijk heeft ze het erg naar haar zin gehad bij jou. Josette had ook zo'n mailtje gehad en jullie hebben dus een goeie indruk gemaakt. Gaan we wel een keer doen hoor, afspreken met de kids. Tot vanavond!

D@nielle zei

Wat leuk ! hihi elwira mag wel uit kijken, wie weet naar wie ze allemaal mailtjes stuurt. grts, D@nielle