donderdag, juni 08, 2006

gezeur

Dinsdag gelijk gebeld naar de kno-afdeling en de assistente ziu het receptje op het buro van de dokter leggen, die moest ondertekenen.
Eind van de middag en anders op woensdag moest het in de apotheek zijn.

Je kan het vast al raden, dinsdagmiddag niet, woensdagochtend niet, dus maar weer eens bellen.
De dienstdoende dokter had niet getekend maar zou alsnog gebeuren, dus eind van de middag maar weer naar de apotheek, was er dus nog niet.

Weer bellen!!
De assistente zei dat de dienstdoende arts dus niet getekend had en dat de dokter die Alisha geopereerd heeft er een aantal dagen niet was.
Ja, zeg daar zijn we lekker mee, over en weer gepraat en duidelijk gezegd dat het wel om onze dochter ging en dat die dokter het niet voor niks had gezegd, blablabla.
Ze kon er dus niks meer aan doen, dus hadden we besloten dan maar met dat verhaal naar de huisarts te gaan.

Tegen 18:00 gisteravond telefoon, een kno-arts!!
Ik viel zowat van mijn stoel, ik heb het hele verhaal uitgelegd en verteld dat Alisha nog steeds oorpijn had.
Het kan dus best zijn dat ze weer een oorontsteking heeft maar ze heeft nu anti-biotica gehad en daar moet het dan wel mee overgaan.

Duimen maar weer.

3 opmerkingen:

Tanja zei

pfff t zal ook een keertje vanzelf gaan he?? nou maar duimen dat de medicijnen snel aanslaan.

D@nielle zei

zucht wat frustrerend....... Ik hoop dat het snel beter gaat ! grts, D@nielle

lucie zei

gunst wat een toestand zeg. Ze adviseren toch zelf die antibiotica...
ik hoop dat het nu wat beter gaat.

groetjes Lucie