zondag, mei 28, 2006

verbouwing

We zijn eindelijk begonnen met verbouwen (ik bedoel natuurlijk de aannemer).
We krijgen een grotere woonkamer( 2 meter erbij) en op zolder komt een kamer.
De fundering voor de kruipruimte is gestort en nu hopen we van de week op droog weer zodat hij verder kan.
We kunnen de achterdeur niet meer uit nu.

Vandaag maar begonnen met behang eraf te halen en wat komen we eronder tegen??
Het handschrift van mijn vader, die is 4,5 jaar geleden overleden en hij hielp altijd met behangen en schreef dan graag de maten op de muur.


Gisteren nog even tijd gehad om deze lo af te maken, hij lag al een poosje te wachten.



5 opmerkingen:

D@nielle zei

Oh wow, sterkte ermee. Ik zit er ook middenin, maar ik kijk uit naar mijn eigen studio dus houd vol ! Wat geweldig dat je je vaders handschrift bent tegengekomen, grappig toch ! Leuke LO, die foto vroeg erom.
grts, D@nielle

Marie-José zei

Hi hi genoeg scrapmateriaal dus de komende tijd. Vergeet niet te fotograferen tijdens al die verbouwing. En inderdaad een leuke lo.

lucie zei

O dat is leuk Terese!
Mooi om er even een foto van te maken.
En die Lo is erg mooi.

groetjes Lucie

Elwira zei

Je had het er al eens over, handschrift van je ouders, dus dit is helemaal super dat je dit tegenkwam. En die LO, heeeeeeeelemaal goed!

tanja zei

Lekker hoor dat je strakkies een groter huis krijgt!! scheelt toch weer, elke scrapmeter is er een lol.
Tof dat je de maten hebt ontdekt die je vader schreef, zal vast een emo moment geweest zijn....
en je layout is super!!
groetjes tanja